sie schreibt ich hätte sie beleidigt obwohl ich nur geschrieben habe das die forken schief und meiner meinung nicht professionell verarbeitet sind, was sie auch nicht sind !
also baerreis ist für mich gestorben ! ein unternehmen das mit kritiken und beschwerden nicht klarkommt ist für mich unterste stufe ! dabei bin ich nur sachlich geblieben und habe nicht beleidigt !
wenn sie das gleich persönlich nimmt sollte sie kein unternehmen gründen...
und wenn hat sie mich beleidigt !
findet ihr diese mail von mir unfreundlich oder provozierend ?
ich habe ihr fotos gezeigt von anderen forkenherstellern wie die das machen und das es auch besser geht, das hat sie wohl als angriff gesehen, obwohl ich ihr das nur veranschaulichen wollte...Hello,
i received my forks today and they was packaged with much love but im not very satisfied with my forks...
the forks were inaccurately worked. The forks were in the upper part cut wrong...
and the bolivian rosewood is on your website red but in reality the wood is brown...
the forks doesnt look good, they look unproffessionell processed...
i send you some pictures that i ve made from your forks and some pictures from another forkproducer how much better and cleaner the forks look alike...
thanks
ihre antworten (es waren 3 mails)
My return policy is that you send them back and I do an exchange. Obviously you are not my customer as you sent other pictures.
Send them back in their original packaging.
Use a tracked method of shipping. when I receive them we will decide what to do.
I do not refund shipping under any circumstance.
You are insulting and rude. so I will refund when I receive the forks back IN NEW UNUSED CONDITION>
I am totally insulted by you. I have many good customers who know quality for over 42 years.. you are NOT MY CUSTOMER
Hopefully, the forks will arrive quickly so I can be done with you - and I will publish your comments with mine if you start slandering me.
and btw - you are photographing my SIGNATURE.
Grahtoes is a nice group - Mali like forks that are embellished.
ich finde ihre reaktion und ihre antworten total irrational und unprofessionell ! so antwortet man doch nicht kunden !
ich kann verstehen das sie evtl. sauer ist, aber man bleibt vor dem kunden immer seriös und sachlich...